Jul, jul, strålande jul..

Vaknade vid halv nio, sprang upp. Slängde i mig frukosten, slog på ett avsnitt av julkalendern. Drog med mig skidor och stavar, och rullade i väg mot Kalix Skidstadion kring klockan tio. För ett klassiskt teknik pass med Jocke, grymt kul, och super lärorikt. Sen hem för att slänga i mig lite lunch. Sen har jag även hunnit titta på för mycket skidfilmer på youtube, så att datorn krashade. Varit och julhandlat med pappa, sovit lite, ätit lite middag. För att sedan dra vidare till klubbträningen, skate intervaller. Galet så kul de var, roligt också att juniorerna var med på träningen. Kan ju inte säga annat än att jag fick ett super bra form besked.. Nu lyssnar jag på lite härlig julmusik, och inser hur mycket jag älskar julen♥  Livet leker!



/Emma
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0