Livet leker!

Täävling idag, var typ über kul. Allstå jag älskar allt som har med skidtävlingar att göra, till och med bilresorna..
Var galet nervös innan start, träningsvärk, och lite almänt seg sådär.. Men prologen gick faktiskt bra, och åkte in på en första plats med 7 sek till godo. Dags för A-final sen, eftersom jag vann prologen så innebär det att man får välja spår först. Hade inte riktigt koll på vilket jag skulle välja, så fick lite smått panik. Men det gick bra ändå, var lite seg i starten. Men fällde ut skidorna först och lyckedes ta mig in på en första plats, jag är grymt nöjd!
Var även super kul att träffa dom här super fina personerna... ↓


Johannas bild!

/Ema
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0