sommar?

25 längder simmning, klister under skidorna i december, flow, betyg, regn, julstädning på hk:n, till låten Mange bjuder, Lucia, lokalen, tjänat 11 kronor på ett engelska prov. Ja, det är väl lite av det som hänt dom senaste dagarna. Det där engelska provet ni vet, det där provet som gick åt helvete. Jag fick faktiskt bättre betyg än vad jag trodde på det, dock sämre än Adam och Anton, och tjänade då i hop 11 kronor, haha! Sen har det ju regnat också, jag hatar regn och då menar jag det verkligen, usch, blä, usch! Det hela resulterade till klister under skidorna i går, och lite vattenskidor sådär vissa sträckor. Idag så är det inte mycket snö kvar på backen, och det värsta är att det nog har tänkt regna i morgon också. Hejdå, skidföre liksom :(  Idag i så drog jag då i stället på flow, grymt bra träning det alltså!






kanske blir sommar igen då...
Kommentarer
Postat av: Anonym

Hm,vad är flow?

2011-12-15 @ 08:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0