En stjärna lyser så klar

Tycker att jag tar och börjar med julafton, tar det lite snabbt. Vaknade vid 8 kanske, åt lite god frukost. Emil öppnade ett av sina stora paket, som visade sig vara en elgitarr, så då blev det lite tjorv med den också. Sen drog vi i väg med kusinerna, faster och farfar, för att spela lite bandy. Som vanligt super kul! För er som inte visste det, så har jag både spelat bandy och hockey,  men det var dock några år sen... Sen drog vi hem igen, och jag och Emil gick en sväng till stan, för att fixa det sista. Sen började Kalle Anka och allt flöt på i vanlig ordning. Mormor och Morfar kommer, julbord, julkalendern, paketöppning, farmor, farfar, faster, (kusiner) Kommer, äter efterrätt, och har det allmänt trevligt. Så jag hoppas ni hade en lika mysig jul som jag hade, kör väl på en sån här God jul i efterskott...

Igår då, har väl egentligen inte så mycket att skriva om. Drog till överkalix för att åka skidor, eftersom snön i stort sätt regnat bort här hemma. Och kan ju bara tala om att det var så sjukt härligt, och så grymt fint.

Nu idag, ska jag försöka leta reda på nå åkbara skidspår, annars blir det väl en löprunda såhär på annandagjul....


Låter bilden tala för sig själv..

/Emma
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0