Vad äre här för något???

Nu är jag less! Jag är rent ut sagt så jävla less! Sjuk! Ja, sjuk. Fortfarande! Har i alla fall krånglat mig till skolan igår och idag, och känner mig faktiskt lite bättre! Har typ proppat i mig vitaminer, c-vitamin, esberitox, ingefäratee, hostmedeciner...ja allt sånt där som sägs hjälpa mot förkylningar! Undrar vad det egentligen gör att jag är sjuk hela tiden!

Ja, i alla fall. Så höll jag och Linn i idrottslektionen idag på skolan, cirkelträning! Det var faktiskt kul att vara "tränare" för någon annan sådär 55 minuter! Annars är jag ju ofta tränare till mig själv om man säger så! Jag kanske inte har berättat heller att jag och Jonte höll i skidträningen förra veckan, (samtidigt som vi tränade själv då), det var också röligt!

Taggar matteprov och engelskagrej i morgon, vi hörs!


Btw så är jag vidare till näste länsläger i fotboll som är nu i december!
(såhär) glad! ↑

/Emma
Kommentarer
Postat av: sara

Krya Emma<3 hoppas du kommer i gång med tränadet snart <3 kram

2011-12-01 @ 21:38:14
URL: http://skidorloveit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0