Bra då!

Hej hej!

Igår, ja var det ju ganska så kallt. Eller rättare sagt det blev ganska kallt. Jag for i allafall och åkte skidor vid 15:00 igår i hopp om att jag skulle hinna före det kalla vädret, det var -11 då jag for, kände sedan att temperaturen sjunk mer och mer. Blev väldigt kallt efter att vi åkt i ungefär 1:10, frågade då om jag hade nå vita prickar i mitt ansikte, fick svaret, lite! Åkte i allafall vidare, tills mamma ringde och sa att hon stod och väntade på mig vid stadion. Jag åkte dit, frågade mamma om jag hade nå vita prickar i ansiktet, och då visade ju sig att jag hade typ en stor vit fläck i ansiktet.....Alltså jag höll nästan på att förfrysa mitt ansikte :/


Det har minstsagt varit en kall vinter!

/Emma
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0