Hemma!

Äntligen hemma, var minst sagt en rolig dag idag också, men alltid skönt att komma hem ändå! Loppet gick väl ganska bra, även fast det kändes lite trögt under uppvärmningen. Drygade ut min ledning idag till 2min och 3 sek och vann då också hela sävast spelen! Jag och Ottilia for och åkte av oss en stund, sedan in i duschen!

Sen satt otroligt många inklusive mig då, bänkade framför en tv för att se herrarnas 30 km dubbeljackt! Och jag blev så frustrerad för svenskarna hade inte bra skidor på den klassiska delen, sen på Skaten lyckades marcus ändå gå i kapp klungan och försökte rycka iden så kallade Hellner backen. Men fick ingen speciellt stor lucka, istället vann Petter Northug. Men ni ska bara vet hur alla satt och skrek då Marcus försökte rycka :0 Marcus är grym alltså!!!

Japp, det var de! Nu vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på!! Försöker ringa min kära kusin ida R, men a hon pratar nog med någon annan. Får försöka igen!! :D


Saknar hon!!

kramar Emma :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0