Svar!

KommentarTid  E M E L i E om Rubrik!:
Jag har bara två frågor som dök upp i huvve.. :)

1. Vad tycker du är roligast, fotboll eller skidor?
2. Vad tänkter du satsa på? Du är grym i båda sporterna! :D

Kram!
IP: 78.82.36.218
Kommentar  
E M E L i E om Rubrik!:
Jag har bara två frågor som dök upp i huvve.. :)

1. Vad tycker du är roligast, fotboll eller skidor?
2. Vad tänkter du satsa på? Du är grym i båda sporterna! :D

Kram!


Svar: Jag gillar både fotboll och skidor det är jätte svårt att välja! Jag hoppas att jag kan både åka skidor och spela fotboll så länge som möjligt, sen då jag en dag måste välja får vi se hur det blir! Tack! :D ♥

Hoppas du blev nöjd med svaret Emelie, och tack för att du fråga!! Det är jätte roligt med frågor!

kram

/Emma
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0