Grymt kul man har!

Hej!

Grymt kul jag hade igår på träningen, gammla femman var uppdragen så jag och Anton åkte den någe varv. Sen körde vi lite i guppen och sist men inte minst, åkte vi upp nya femman å ner slalombacken. Alltid lika kul och alltid lika många som tittar, som att dom aldrig sett en längdskidåkare förut.

Annars såg min dag ut ungefär!

06:30 Vaknar
07:35 går till bussen
08:45 Börjar skolan (hade sovmorgon men kunde inte ta mig till skolan nå senare)
14:00 Slutar skolan
14:10 Hemma, äter något!
Pluggar Pluggar!
16:15 far och tränar, först lite skidbyte eftersom det är dubbeljackt på Lördag!
16:50 Tränar med Anton
18:06 tränat klart
Ca: 18:15 är jag hemma igen, duschar äter min sena middag och fortsätter att plugga!
20:00- 21:00 ser på Tv
21:00------- Pluggar, datorn.


Ps: Mindre än en månad kvar till Kalle Anka cup, snacka om att man längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0