Veckans Ris!

.....till en sur gubbe på skidspåret. Han går på skate spåret tillsammans med en hund, jag stannar och säger "var snäll att inte gå på skidspåret" jag åker vidare. Han stannar och ropar att jag ska stanna, jag stannar och han går mot mig tills han typ bara är en halvmeter i från mig. Han börja typ skrika " Du kan hålla dig till ditt j*vla skidspår och jag går här bäst jag vill,  håll igen näbben och fortsätt att åka" jag bara åkte iväg. Fast "livrädd", men som tur var så var jag inte själv...

Då folk går på ett ny prepparerat skidspår blir jag ganska irriterad, det är ofta helt sönder trampat då man kommer för att åka och det är inte kul!



/EMMA
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0