En mäktig vecka!

Hej!
-
Det har hänt mycket sen sist, ska försöka berätta allt i så lite text som möjligt ;)

Innan vi for till Gothia alltså förra veckan på Lördag, så följde jag traditionen. Att springa det årliga marknadsloppet i överkalix, det har jag gjort sen tidig ålder och tänker fortsätta med det framöver också! Gick super bra att springa, och var jätte kul som vanligt! Drog sedan en sväng upp till rullskidbanan.

Sen klockan 18:00 så gick bussen från Kalix till Göteborg! Och en super vecka drog i gång, Lisseberg, fotboll, värdens bästa lag. Det kunde inte ha blivit mycket bättre. Vi vann gruppen, gick vidare till 16-delsfinal. Vi spelade bättre än motståndarna, speciellt i första perioden. Vi hade mängder med målchanser, men fick inte riktigt in bollen. Då det var 2 min kvar fick dom en frispark just utanför straffområdet,.... och det blir mål!  Så tungt, så surt, så ledsen. Vi var så nära, vi spelade bra, kämpade och ville! En super rolig vecka med ett gäng super tjejer! Juste invigning, på gamla Ullevi går inte att beskriva med ord, jo ett kanke. MÄKTIGT!!  

Efter gothia då, så drog min fina familj till Stockholm. Hittade några fina höstkläder förövrigt, hann även med en springtur i stockholm. Kul med lite miljöombyte!




/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0