Mitt i sommaren!




SÖTA♥


Gölligt! ♥

Hej!
-
Har hunnit med en hel del sen sist! Jag har varit på grillkväll med några fina tjejor, åt super god mat, spelade kubb och hade allmänt kul! Sen har jag varit med Ida L 2 dagar i rad, super duper kul. Idag for vi och spelade fotboll i pålänge, sen hem till Ida för att laga pasta och köttbullar. Gick för övrigt mycket bra!!!

Nu på kvällen så har jag sprungit Extasloppet, en springtävling ut över de vanliga! kan ta det lite snabbt! Alla hade som radat upp sig inför start, fick information att det var 1 min till start. Helt plötsligt small det till, dom sköt nämligen med hagel gevär. Hoppade till en aning också var det hela i gång! Sprang på myr i ca: 1,5 km, sprang/klättrade uppför berg, nedför berg, obanat i skogen, i vatten upp till låren. A och det hela tog 37 min, är faktiskt nöjd med mitt lopp, vann damklassen och var faktiskt inte så långt efter grabbarna!

Vi hörs

/Emma
Kommentarer
Postat av: Ida

Saknar diig hjärtat!<3

2011-07-20 @ 22:10:45
URL: http://iloveyounow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0