Fotbollshelg 123.

Breddläger: Ja, på Lördag var det ju som sagt dags för breddläger. Det gick väl sådär, kunde ha gått bättre om jag säger så. Var i alla fall en sjukt rolig och lärorik dag, med mycket spel övningar.

Seriepremier: Vad ska jag säga om denna match? Jag kommer nog aldrig glömma den!
En match där 1 rött kort och 3 gula kort (gult kort = 10 min utvisning)  fick delas ut till motståndarlaget Luleå DF. Så rent ut sagt spelade Luleå DF otroligt fult, en mycket tuff match. Vi hade i stort sätt spelet i genom hela matchen, men hade otroligt otur med målchanser. Förlorade med 1-0, men vi spelade bra tjejor. Nu ska vi ju komma ihåg att vi spelar i 96 serien i år, så det kommer bli en rolig och tuff sommar. Är faktiskt ganska nöjd med min egen insats, förutom en sak då............





/Emma
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0