Glad Cheey!

Chena
-
Åå det har hänt mycket sen sist. Mitt knä har blivit bra, jag har hunnit springa första A -3 passet för detta träningsår,  varit på en grymt rolig fotbollsträning. Fått ett helt berg med läxa, 42 glosor totalt. Ätit mjukglass, typ första gången i mitt liv. Cyklat till och från skolan e.x antal gånger. Både i snö och sol......Och nu sitter jag utanför 25:an med

Idag efter skolan ska jag och spela fotboll på Furuvallen, med Sara. Sen väntar slalombacken och skidgångsstarvarna.



Kram

/Emma
Kommentarer
Postat av: Mimmi Webdesign

Önskar du dig en ny, fräsch bloggdesign?



Vi skapar personliga designer på beställning och arbetar efter just dina önskemål tills dess att du är helt nöjd.



Välkommen att ta en titt in till oss, se vår portfolio och låt dig inspireras! http://www.mimmiwebdesign.com

2011-05-04 @ 10:48:06
URL: http://www.mimmiwebdesign.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0