Helg

Chaochao!

Alltså, hittills har helgen varit helt super. Igår hade jag minst sagt fullt upp, och det är något jag gillar. Jag for och sprang med Pappa på förmiddagen, en super härlig runda. Sen hem, äta Lunch, och vidare för att se på fotbolls match med några fina personer. Assi IF VS IFK Kalix, derby vet ni, det kan man ju inte missa. Var i alla fall super kallt där, det är snart Juni det var +9 grader och jag frös mer än då man åker skidor i -20 (haha). Så vi for hem då det var kanske en kvart kvar av matchen, då hade Assi en klar 2-0 ledning och det gillar vi ju. Sen drog jag på mig rullisskidorna och åkte en "liten" sväng, måste som få till tekniken lite bättre, går faktiskt framåt i alla fall. Sen blev det lite stressigt, hann slänga i mig lite mat, hoppa in i duschen en andra gång för dagen. Sen for man i väg på Kalas, till Ida. Där vi såg champions leugue finalen, det blev ju en riktig höjdare det också..... eftersom rätt lag vann. FC Barcelona så klart.

Nu taggar vi fotbolls match idag!!



/Emma
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0