back in kalix!

Hej!
-
Igår kom jag hem från en grym helg i Muonio, gode trött. Var otroligt härligt där med nyprepparerade spår varje morgon, och flera timmars fin skidåkning. För att inte tala om frukosten, älskar hotell frukost, hjärta till den. Sen hade man ju fin fint sällskap på frukosten också, för i bordet framför oss satt ju självaste Lucas Bauer. Min nya träningskompis, hehee. Lite röligt (pinsamt) var då jag och Jonte åkte utan stavar (skate) ett varv runt banan då, och högst uppe på en lång backe, då benen var som spaggeti var det då där en satans isfläck. Och jag halckade till, man kan inte säga att jag ramlade, för det gjorde jag inte! Så kom ju Lucas Bauer såklart bakom mig, och skrattade lite åt mig. (kul) Sen träffade man ju också två söt ungar där i form av Ida och Ottilia.











/Emma
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0