I have the feeling

Hej!

Glad tjej här alltså!! Hatar skoldagen, torsdag. Men idag var den faktiskt riktigt rolig, berodde nog främst på att dom 3 sista lektionerna kaosade en aning, men min klass är bäst helt klart♥  Sen nu på kvällen drog jag till klubben för att kötta lite intervaller, alltid lika kul. Lite smått kul också att Jonte i början av träningen sa att det kommer börja snöa innan träningen är slut, och vad gjorde det inte. Jo det började snöa!!!! JA ni hörde rätt, det snöa..de! Riktig "snöstorm" faktiskt. Nu sitter jag här, har precis lämnat in både No:n och någon slöjdgrej , och är så här lagomt trött i benen.
Taggar för morgon dagen, då bilen rullar mot Muonio♥ Går inte att beskriva med ord hur kul det ska bli att åka skidor igen, 100 hjertan till det.

Nu ska jag gå och trycka ner det sista i min STORA väska!

see you!








LOVE IT!

Avslutar med en sån här lagomt rolig bild på Ida och Adam från SO.n idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0