Tävlingspremiär!

...cheeck! Och blev en galet nervös sådan också, uppvärmningen var en ren plåga av nervositet. 4 varv, totalt 5 km klassiskt, svår vallat, seg i kroppen. Men då man väl startade så var det så sjukt grymt kul, älskar att tävla. Var lite orolig innan att jag tyyp skulle vägga på dom första varven, men allt gick great. Och jag tog mig i mål som segrare på tiden 14:47, galet bra besked ändå! Med tanke på att jag i strort sätt varit sjuk hela hösten, och är även det nu (på min födelsedag) Blev somsagt sjuk i Söndags, skulle egentligen ha åkt en tävling då också. Men ne, blev inte något sånt, eftersom jag hade lite feber och var allmänt förkyld. Nu har jag i alla fall inge feber, men är ändå hemma från skolan. Känner mig inte riktigt i form för att orka en lång skoldag. Är förövrigt på depp humör som vanligt, då jag är sjuk. Är så jävla tråkigt, får inte gjort något sitter bara och deppar tyyp. Ne men, idag var ändå en helt ok dag! Eftersom jag blivit ägare till godingarna i förra inlägget, nu väntar jag bara på snön, och att jag ska bli frisk igen såklart!


höhö




Tack och Godnatt...

/Emma


Kommentarer
Postat av: ellow

STAR som bara går och vinner tävlingar hela tiden, fan vad söt bild på dig och idala btw! hihi

2011-11-30 @ 17:37:30
URL: http://ellenlektorps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0