russinläger

Hej!
Har ju som inte berättat att jag drog i väg till notviken för att spela fotboll idag, russinläger som det kallas. Var i alla fall sjukt kul, med bra bra öviningar och så vidare....

Första träningen gick faktiskt braa tycker jag, mycket spelförståelse passningar och sånt. Sen vare dags för lunch, någon slags kyckling förövrigt. Efter det hade vi teori, as pinsamt att jag först inför alla andra skulle gå fram och säga vad jag själv är bra på och vad jag är mindre bra på. (Har svårt att säga inför andra vad jag själv är bra på) :/
Andra träningen då, lite mer match och sånt. Det gick bra ett tag, tills jag börjar känna av mitt knä. Är så less mitt knä just nu, ( någon som vill byta knä kanske) Men som tur var så kan jag i alla fall springa bara rakt fram fortfarande.

Var i alla fall en jätte bra dag! i morgon så ska jag iväg igen, men åt ett helt annat håll....



/Emma
Kommentarer
Postat av: Linn

Nej, vad trist. Vad är det som har hänt med ditt knä? Har du varit och kollat upp det?

2011-10-10 @ 09:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0