Svar!

Linn: om (russinläger)

Nej, vad trist. Vad är det som har hänt med ditt knä? Har du varit och kollat upp det?

Kan ju svara på detta lite snabbt, i början av sommaren fick jag en ganska så rejäl smäll på knäet. Men tänkte inte så mycket mer på det, sen någon gång i mitten på sommaren började jag få ont i knäet då jag spelade fotboll. Särskilt då det var lite överansträngt, men det var bara i bland, det var oftast bra! Men nu under hösten har jag fått ont då jag gjort snabba stopp och sånt (Match) Har faktiskt varit och kollat upp det idag, och kan ju medela att jag har för kort muskel runt knäet eller hur det nu var, och någonting med knäskålen. Så det är bara stretcha (stavning) som gäller, för min del.




Matildas bild!

Älskar att spela fotboll!! Så hoppas det blir bra snarast!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0