Föratt.

Något som gjorde dig glad igår?
Träning.en

 

Humör just nu?
happy.

 

Vad gjorde du klockan åtta på morgonen?
Tyskalektion

 

Vad gjorde du för femton minuter sedan?
Spelade pingis i rödan.

 

Vad gör dig glad just nu?
Att jag förhoppningsvis äntligen blivit frisk.

 

Vad var det senaste du åt?

En macka.

 

Bästa glassmaken?
brownieglass, så gott!

Drömmer du mardrömmar?
Ne.


Hur många kuddar sover du med?

3

 

Snarkar du?
haha neee.

 

Favoritkläder?

Några kläder som finns i min garderob. ;)

 

Favoritgodis?

Har ingen aning.

Höger-eller vänsterhänt?

Högerhänt.


Vad längtar du efter mest just nu?

VINTERN, MINA LÄNGDSKIDOR, TRÄNING!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sist men inte minst bjuder jag på denna bild. Det är tillåtet att skratta.

 

 

 

Nu ska jag fösöka ta mig hem från skolan på nå sett, hur vet jag dock inte.

 

HEJDÅ!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0