Fotboll i mitt hjerta!

Hej!
-
Har spelat 4 matcher på fyra dagar, två vinster och två förluster. På torsadag, vinst med 1-0 mot sunderbyn. Lite svårt för mig att komma in i spelet i första peridon, men andra gick betydligt bättre och fick även göra matchens ända mål. (skönt). Fredag drog jag ut och körde lite annan träning. För att sen på Lördag dra till Kiruna för 2 matcher, först med utv-laget i div 4 och sen med mitt eget härliga gäng F-97. Blev dock två förluster, men kiruna var bra och i andra prerioden spelade vi upp oss och skapade många fina målchanser.

Sen kommer vi till den stora finalen. (haha) Matchen idag! Mot älvsbyn, med DM-laget, den 4 sptember.Vinst med 8-0! Gick grymt bra både för mig och för hela laget. Rullade verkligen boll, kan gemföras med Barcelona. Var även sjukt kul att spela, en av dom roligaste matcherna i hela mitt liv. (och det har förövrigt blivit en del genom åren)






/Emma
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0