tråkigheter i vardagen....

Jaha, då hann man träna i två dagar tills jag blir sjuk igen. På morgonen då jag vaknade hade jag extremt ont i halsen (igen), 2 dagar efter jag ätit klart mitt penicillin, 2 dagar efter 3 veckors sjukdom, ja då blir jag sjuk igen. Fick fara hem från skolan då jag insåg att det inte riktigt funkade, sen väntade lite provtagning och vårdcentralen och nu sitter jag här och deppar. Undrar samtidigt vad det är jag har för något i kroppen, är redigt less det här nu.Nu vil jag bara ta och bli frisk, nu får det räcka!! blööö blää, deppar väll vidare då, hej så länge.
Kommentarer
Postat av: Anonym

tråkigt! :(

2012-04-24 @ 15:09:48
Postat av: Anonym

krya!

2012-04-24 @ 15:10:19
Postat av: Anonym

Krya på dig hjärtat. Men försök uppdatera lite också!

2012-04-25 @ 18:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0