-

woop, woop!! Kan säga att det har hänt mycket sedan sist!
- Jag har varit till Narvik, kan säga att Norge är rätt coolt, tror jag kanske flyttar dit sen till gymnasiet..haha skämta!
- Haft en fin fin dag med min fina kusin, mycket fint här, men så är det. 
- Kört ett dödande intervallpass, men det var kul kan jag lova..Särskillt efter!
- Spelat en fotbollsmatch som vi vann med 14-0, helt ok!
- Sett min älskling på TV, hoppas alla såg det. Han är bäst!
 
Idag har jag överlevt första skoldagen i 9:an och insett att det skulle vara grymt skönt att börja gymnasiet typ nu! Hann precis hem, slänga i mig middag för att sedan dra i väg på fotbollsträning. Direkt hem sen igen och ut på en löptur, kan meddela att jag var hemma igen strax före nio. 
 
För att skolan har börjat, bilden är från 8:an!! Bara så ni vet!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0