har lite att göra

 En bild på mig + 10 fakta om mig.
 
- Tycker det är grymt kul att skriva olika saker i svenskan, typ berättelser och sånt
- Älskar fina kläder. 
- Älskar att träna i snygga träningskläder, man känner sig så sjukt proffsig. 
- Ibland funderar jag på att klippa lång page.
- Fast gillar ändå mitt långa hår
- Blir på sjukt dåligt humör då jag inte kan träna. 
- Tycker det skulle var grymt coolt att vara bra på att sjunga
- Skulle jätte gärna vilja gå på någon gala eller nå liknande, då man har fina klänningar och allt sånt. 
- Nu ska jag och träna, eftersom tävlingen som skulle ha varit idag blev inställd. 
 
 En person jag vill träffa just nu.
hahah skrällen på den va
 
Min favorit årstid.
ÅÅ jätte svårt här alltså, men vintern.
 
Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Jag vet faktiskt inte, allt är som väldigt bra just nu!! ;)
 
Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Fara till Val Selanes och åka skidor, sen skulle jag far till New York eller något annat coolt ställe och köpa massa nya kläder. 
 
En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
haha åå jag vet faktiskt inte.
 
En bild på ett ställe jag vart på.
 

En bild på mig själv för ett år sen.
typ för ett år sen
 En bild på mina/mitt syskon
Jag och Emil i sommras

 En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Selena Gomez, ja hahaha ni kanske förstår varför. Sen någon duktig skidåkare kanske, tyyp Marit eller någon sån.

 Vad jag åt idag.
Frukost än så länge

 En bild på det jag köpte senast.
En kofta och en tröja, har ingen bild.

 Min favorit film.
Breaking dawn part 2, och Johan Falk

 En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.

 Min favorithögtid.
Julen helt klart!!!
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0