julafton

Har haft en jätte mysig julafton och en jätte mysig juldag! Julafon tillbringades först ute i skidspåret där det fin slipades lite teknik. Var sådär extra roligt att åka på just julafton, det var såå många härliga personer på spåret. Man träffade liksom den ena efter den andra. Sen drog vi hem, käkade gröt till lunch och bara tog det lugnt. Sedan drog ju Kalle Anka i gång, Morfar kom. Vi åt, öppnade paket osv. Sedan kom kusinerna, farmor, farfar och faster hit, vi fikade och hade det sådär allmänt trevligt. Fick verkligen jätte fina saker som kommer att komma väl till användan, blandannat en kånken som jag är helt kär i förövrigt! Sen fick jag lite underställ och annat välbehövligt. Och Justins bok, den är bäst!! Juldagen sen tillbringades ute i skidspåret och hos farmor och farfar, har jag förresten nämnt att jag älskar jullov!! 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0