Veckan som gått

Hej på er, var verkligen ett tag sen!! Tänkte att jag då bjuder på ett lite längre inlägg, börjar för en vecka sen...
 
Fredag: Anlände till Kiruna, åkte igenom banan och bara tog det lugnt!
 
Lördag: Dags för årets första klassiskt tävling alltså, 5 km skulle åkas. Himlabacken skulle bestigas 2 gånger alltså var det varvning på en 2,5 km slinga som gällde. Första varvet gick grymt bra orkade gå på riktigt bra, andra varvet kroknade jag dock lite grann. Men höll i hop det bra och åkte in på en första plats. Sen väntade en lugn eftermiddag i Kiruna, tittade blandannat på tv, Justin på svt ni vet ;)) Sen vare ju skidor på svt play också som inte fick missas.
 
 bild från gällivare praoen i våras ;)
 
Söndag: Skatetävling, 5km, jaktstart på lördagens resultat. Gick bra, var grymt kul att juniorerna gick ut i stort sätt samtidigt som jag varvade. Fick mig som pris ett presentkort på intersport i Kiruna, så vi drog dit och shoppade lite innan vi började rulla hem mot Kalix igen. 
 
bild från folksam förra säsongen, det också jaktstart. 
 
Skolveckan: Orkar inte ta den dag för dag, så ja. Har i allafall i veckan åkt första skidpasset på hemmaplan, sjukt kul enligt mig. Såå skönt att slippa åka i väg för att åka skidor. Varit domare på 8:ornas volleyboll turnering, sjukt segt att stå brevid en volleyboll plan en hel dag ärligt talat. Gjort bort sista provet, skickat in dom sista inlämningsupgifterna och kan nu verkligen ha lov utan att tänka på nått skolarbete. Sen har jag också spelat volleyboll turnering, såå grymt kul är det. Min klass är förövrigt bäst, trots att vi även i år förlorade finalen. Vann dock alla matcher på vägen dit!! #9A #BÄST. Nu har jag som sagt tagit jullov, längtar till julafton och ska alldels strax ut i kylan och åka skidor. 
 
Glade efter vinst i första gruppspelsmatchen 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0