Hittar aldrig på någon bra rubrik

Fortsatt sjuk, fick fara hem från skolan igår, gick ju inte alls..Kunde ju inte ens prata, idag mår jag dock bättre, känns skönt förövrigt. Har även krånglat mig till skolan idag, slutade tidigt och hade nå studie besök på nå företag, så var en ganska lugn dag helt enkelt. Hoppas verkligen att jag kan börja träna snart, saknar mina skidor och stavar. Annars så har jag blivit nedknuffad i en stor jävla snödriva, hittat en äppelsort som jag kan äta utan några problem. För er som inte vet så är jag allergisk mot äpplen i vanliga fall..
Kommentarer
Postat av: Eriica

Härlig bild! :)

2012-02-28 @ 15:23:25
URL: http://eswensson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ägd!!!

2012-02-28 @ 17:51:45
Postat av: Anonym

Puss sötis!

2012-02-29 @ 14:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0