what makes you beautiful

Termometern står på -32,6 grader, sitter här och deppar över det kalla vädret. Jag är redigt less det nu, alltså det är ju bra att det är snö ute, men - 32,6 grader är väl lite att överdriva. Nog med depp, i veckan har jag helt enkelt fått hitta på lite annat, har väl funkat någorlunda med saknar skidorna nå så jävulst. Blir nog att fara och springa senare i kväll, bara min kära föräldrar kommer hem någon gång. I alla fall så har jag tillbringat eftermiddagen med min fina Ida L, våran eftermiddags humor ♥ till den alltså. Nu ska jag fortsätta kolla på alla möjliga vädersidor i hopp om lite varmare väder, önskar mig i alla fall -10.
BTW, ser ju lovande ut!
Ha i alla fall en trevlig fredagskväll hörrninini ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0