Sommar hos Emma

-Börjar bli frisk igen.
- Varit till Sandskär med båten, så sjukt härligt!! Ska försöka få upp nå bilder här så småningom. 
- Varit till huvön med båten, och bestigit klippor, likt kebbnekaise! 
- Varit till Stabbis med båten och förhoppningsvis blivit lite brun. 
- Klippt håret, dock inte märkbart.
- Raggat i pålänge med Ida, dock utan resultat :( höhömhöö
- Käkat glass.
- Ätit blåbär med socker på och insett hur gått det är.
- Ska seriöst börja äta det vaje dag..då jag fick höra att det är bra mot förkylningar.
- Hämtat ut ett paket, alltid lika trevligt. 
- Haft riktig deeptalk..med Ida!
- Fotat med Ida. 
- Mycket Ida här alltså, men så äre.
- Nu har jag inge mer fantasi, eller ja typ jag har inte gjort så mycket mer. 
 
Tycker förövrigt alla kan följa mig på twitter för har kommit fram till att jag har pinsamt lite followers där alltså..so just follow me please! @emmaribom
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej!
Vill gå in på IDAS blogg,men det gååår inte. Kan du länka den,om hon har kvar den.
Ida R, alltså ;)

2012-07-11 @ 21:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0