1 vecka med fotboll

20 h fotboll, 10 matcher, 5 träningar, 8 dagar, 7 nätter, Halmstad, Piteå, Elitläger, Piteå summer games, brons!

Halmstad var en grymt lärorik och rolig vecka med ett gäng fina tjejer, förutom en massa träningar, 3 matcher och en hel del information..Så fick vi även se Ulrik Munther live, inte helt fel enligt mig. Fick reda på damernas OS trupp först av alla, käkat glass och obegrensat med poppcorn på olivers sportbar och åkt flyg x fyra.
Vi landade på kallax flygplats ungefär klockan halv åtta på fredag kväll, samma kväll klockan 23:00 inleddes årets PSG. Blev förövrigt vinst med 3-0, en bra start! Allt rullade på och vi vann gruppen och gick vidare till åttondelsfinal, vidare till kvartsfinal, och så smånig om vidare till semifinal. Där vi ställdes mot storfavoriterna Piteå, semifinalen spelades på LF Arena med ungefär 1000 personer på läktarna, vi förlorade dock med 1-0 men tyckte vi krigade på riktigt bra och fick till några vassa chanser. Vi laddade om för bronsmatch, och vann den med 2-1! Alltså fick vi brons i Sveriges näst största fotbollstunering för andra året i rad, GRYMT!! Jag spelar förövrigt i värdens absolut bästa lag, enligt mig!! Ni är bäst tejer, ASSI IF F-97 <33333 ;) haha gulligt och sant!
SVT var förövrigt och filma under lägret..så håll utkik på Teven ;)
Efter allt detta har jag blandannat 4 skavsår på fötterna, lite blåmärken, rivsår, men det är de värt!!
Se, upplev, älska!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0