Lite att göra, mhööö!

Sett då mina brudar spelat match, det blev vinst med 3-0. Längar till jag själv kan hjälpa till lite där ute på planen! Spelat fifa med Emil, lyckades få till en oavgjord match där alltså, mycket nöjd. Skolavaslutning i morgon, ass grymt ju! Annars händer ingenting intressant..Observera, att jag skrivit ett inlägg utan ett ända negativt ord. Framsteg enligt mig! hahahahöhö!
Ha det bra hörrninini!
Förresten har haft lite att göra nu under tiden jag varit sjuk, om nu undrar..mhöhö
Kommentarer
Postat av: Anonym

Så söta tillsammans! ;)

2012-06-08 @ 16:28:52
Postat av: Anonym

Nja, Emma gör Justin riktigt ful för stor skillnad i snygghet! Du förtjänar bättre!

2012-06-08 @ 18:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0