Sommarlooooov

Två sista bilderna är idas, (idsy.blogg.se)!!!
Är förövrigt sommarlov nu hörrni, sååå super härligt!! Bilderna är från skolåret som gått..dom två sista är från sommaravslutningen. Till hösten börjar jag 9:an, skiit asså vad fort det gått!! Allt kommer vara som vanligt..förutom att Adam flyttar! Kommer ärliigt talat sakna han, ni får ta väl hand om grabben..ALLA Luleåbor!!
Annars så hade jag mer än gärna varit i Solle på läger just nu..men min sjukdom ställer till det igen. Nu är det dock bättre, har bara?? hosta kvar nu som ska bort. Så hoppas jag att jag nu äntligen kanske kan börja röra på mig, efter sådär 2 och en halv månad utan träning :((((( Vill helst inte tänka på hur många träningstimmar som är förlorade, blir bara deprimerad.
Alltförmighej!
Kommentarer
Postat av: Julia Lööv

ÅÅÅ vad fin kläning<3 Har en likadan;) Hade den på skolavslutningen<3 Puss&Kram

2012-06-12 @ 21:03:41
URL: http://julialoov99.devote.se
Postat av: Anonym

fina trikeps!

2012-06-13 @ 15:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0