don´t dream your life - Live your dreams

- Tränat och insett hur mycket jag verkligen älskar det.
- Min fina vän Ida har blivit 15 år igår, Grattis i efterskott..höhö har typ sagt grattis 55 gånger..
- Tillverkat plättar med Ida igår då, med mycket bra kvalité, Ida lyckades till och med vända plättar genom att kasta dom i luften ni vet..lätt ett A i hk enligt mig...
- Varit oss mormor och morfar och visat bilder och filmer från USM och folksam - drömmer mig tillbaka.
- Tillbringat X antal timmar i fotbollsskorna med en boll brevid fötterna.
- Insett att det endast är 9 dagar tills jag drar mig mot Halmstad - GRYMT!
- Käkat jordgubbar och glass och insett att det hör till sommaren.
- Sett fotbolls EM på tv och kommit fram till att spanien är bäst <3
- Jag och Emil har även lyckas bränna en sockerkaka i mickron, haha åå herregud alltså.
voukatti i Augusti, längar redan. ↑
Idaa ♥ Grattis igen!! ;))
Lite arkiv bilder..Nu ska jag sova, ska ju faktiskt upp och träna i morgon om jag är frisk fortfarande vill säga ;)
hah PUSS och Godnatt
Kommentarer
Postat av: TACKTACK EMMA!! igen.. ;)

2012-06-15 @ 23:56:21
URL: http://idalarssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0