-

Vaknade klockan 5!!!! Allt för att följa med min bror till Luleå på hockeycup, alltså jag spelade ju inte själv, utan jag agerade bara hejjarklack. Hann även med ett långt härligt skidpass på ormberget, det gled inte mycket men härligt vare! Och alla luleå-skidåkare, nu vet jag vad ni menar med s-kurvan, åå herregud alltså! Hann även gå en liten svängis på stan, fick med mig en tröja från monki, men hade dock velat köpa i stortsätt hela affären! Och hann även se då luleå hockyes A-lag tränada, så coolt asså! Ni vet, man hinner mycket då man vaknar klockan 5!! I morgon ska jag njuta av att vara ledig, sova längre än till 5! Dra och lira fußball, och åka en massa skidor.
Kommentarer
Postat av: Erik

Du ser verkligen muskulös ut på den där bilden!

2012-03-18 @ 16:47:48
Postat av: Anonym

taith!!

2012-04-19 @ 15:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0