hej

men hej!
Skola som vanligt, gick väl bra. Fick våra nummerlappar inför bragdloppet, som är i morgon. Usch jag vet inte hur jag ska kunna ta på mig den alltså, den är inte särskillt fräsch och fin direkt. Men jag överlever nog i allafall. För er som inte vet, så är bragdloppet en skidtävling vi har på skolan, då man åker efter en skoterled i 13 kilometer på isen. Gick bra förra året, så hoppas väl lite på en repris! Annars i dag så var jag på fotbollsträning, gick väl sådär, kände mig aningen borta, men vi får helt enkelt hoppas på att det går bättre till helgen då jag ska spela med läns mot västerbotten. TAGGAR! Annars i morgon så äre klubbmästerskap sen på kvällen, så blir som två tävlingar för mig. Blir bra de, hej så länge! höhö
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0