Hope is coming for me

Sitter på skolan och myser med tre fina, långdag idag! Känner mig sjukt skoltrött, och skulle helst vilja träna hela dagarna..Blir så galet kul, då jag och johanna drar till gällivare skidgymnasium vecka 13, gu vad jag längtar alltså.

Onsdag igår, en helt vanlig dag. Gjorde bort ett HK prov, gosch vad skönt att få det bortgjort. Nu har jag bara ett antal prov kvar som ligger och väntar veckorna framöver. Tränade på kvällen, så sjukt kul att bara åka, utan att tänka på något speciellt. Bara rensa huvudet och flyga fram i det klassiska spåret..
Tycker förövrigt ni ska kika in på denna bloggen, bra puss hej!
Kommentarer
Postat av: Erik

fixa länken ;)



2012-03-15 @ 16:10:05
URL: http://idalarssons.webblogg.se/
Postat av: Erik

Men gud va gullig hare! ÄR DET DIN?! :D

2012-03-15 @ 22:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0