Klubbis

Klubbmästerskapet gick värkligen jätte bra! Masstart vare ja, och vann H-D 15-16, efter spurtduell mot Anton. Eller ja, var precis före han då upploppet började, och lyckades hålla mitt lilla försprång. Åkte 5 km klassiskt förövrigt om någon ville veta! Annars tycker jag det är så sjukt mysigt med klubbmästerskap, är bara så litet och trevligt allt i hop. Idag har jag vilodag efter två tävlingar i går, får typ fnatt eller nå liknade då jag inte tränar. Har dock ett helt bärg med läxböcker som väntar på mig, så ni vet vart ni hittar mig i kväll..Puss!
bara för att jag inte ska ladda upp någon skid-bild ;) ↑
Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter Anton i efternamn? :)

2012-03-22 @ 16:46:34
Postat av: Anonym

Vad händer Emma? Du uppdaterar ju inte. Jag vill att du ska göra det. Varför gör du inte det? Du är en rolig filur. Hejdå. Ha det bra. Gilla min Facebook uppdatering. Du är blyg. En fågel gillar svaga stenar. Nu ska jag äta. Jag har koll. Du har fint hår. Jag har en galen tupp. Detta har spårat ur. Skicka kommentar, svar: Ja.

2012-03-29 @ 17:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0