Läns

Oj shiit asså, glömde ju nästan en riktigt rolig sak! Förra helgen ni vet, drog ju jag och spelade med länslaget. Vann första matchen mot västerbotten med 3-0, vi fick faktiskt till ganska bra spel trots 1 minus grad och snöstorm. Fick min fot sist på bollen innan den rullade in i mål, alltså fick jag göra mitt första mål i länslagströjan. Härligt! Spelmässigt gick det väl inte sådär jätte bra, men helt okej ändå. Andra matchen förlorade vi med 4-3, efter att vi fick till lite bättre spel i andra perioden. Den matchen gick inte bra för mig, kunde ju helt seriöst inte slå en passning enligt mig. Sen har jag även fått ett fint pris i form av Assis minnesfond, känns verkligen super kul! Allt för mig, nu taggar jag tävling i morgon! Chao!
Matildas bild!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0