Sjuk

Som alla andra gånger då jag är sjuk så känns det rent ut sagt förjävligt! Hade ju hemmatävling idag, och känns ju rent ut sagt hemskt att inte jag fick stå på start linjen idag. Blööö! Är i allafall nöjd över mig själv att jag kunde ta det beslutet att inte ställa upp och tävla idag, för känner att det inte hade slutat bra!! Nu gör jag allt för att bli frisk till nästa helg, då bilen styrs mot norra finland för 4 tävlingar!!
Ser ni hur härligt vi haft det alltså...↑
Johannis har varit sååååå gullig och skickat en massa bilder, så tycker ni kan kolla hennes blogg→HÄR
Nu ska jag fortsätta göra allt för att bli frisk, Pusshejs!
Kommentarer
Postat av: johanna

puss!

2012-03-31 @ 22:30:04
URL: http://johannnaengstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0