Efterlängtat loooooooov

Looooooooooooooooooooooooov, shiit asså vad gött!! Gjort bort ett stort sv-prov, vet inte hur länge jag satt där inne i klassrummet, och skräll att jag var sist kvar. Får typ panik då jag hör att alla går, och bara lämnar mig alldeles ensam....Skridskor på idrotten, tycker det är så sjukt kul! Annars så vare en ganska bra dag idag faktiskt, den gick som fort, trots att vi hade lång dag. Känns förövrigt som fredag. Drar och tränar sen i kväll, känns grymt. Skidåkning hela dagen i morgon, och på lördag, ja det kommer bli ett bra sportlov. !Jag vill inte bli sjuk igen!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte alls rosa (första bilden)

2012-03-01 @ 17:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0