Never say never

Har bestämmt mig för att inte nämna sjukdomen i detta inlägg, so here we go.
Har sett Justin Bieber filmen, och har blivit helt besatt av grabben. Han är inte bara snygg, han verkar ju vara en sån otroligt snäll och gullig kille! - JUSTIN <3
Införskaffat mig ett par nya converse - otroligt välbehövligt, mina gamla var ju seriöst äckliga!
Tillbringat en dag med Idso L, och lyckades laga otroligt god mannagrynsgröt!!! - Duktiga tjejer.
Käkat glass från Millans - Sommartider
Gått på promenad i ett antal timmar med musik i öronen - På något sätt..träningsberoende.
Lämnat in en religions grej, på sådär, ungefär 4000 ord - Snart Sommarlov!!
Bakat bullar - Mumsigt!
Fått min Oakley - Sjukt snygga <3333
Fyndat i Mammas gamla garderob - Gratis kläder!!
Dom lila har jag ju haft sen tidigare (ni vet)
PUSS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0