blä

Ännu ont i halsen, skit helvete, satan, är så jävla less det här så det är helt sjukt. Vill bara skära av halsen, har aldrig varit så här otränad i hela mitt liv, helt seriöst..Jag sänker deseutom (typ) mitt idrottsbetyg, blir på allmänt dåligt humör, saknar mina löpardojjer, kan inte använda mina nya träningskläder, slalombacken har tinat upp- jag vill dit, inte för att åka nedför utanför att plåga mig uppför. Jag vill spela fotboll, jag längtar efter att få åka rullskidor. Jag blir aldrig hungrig och aldrig trött för den delen heller. Rättare sagt - Jag vill T R Ä N A

Hoppas varje morgon, varje kväll, varje timme, varje minut att det ska bli bättre - fast inte det, inte! Skulle ju sluta med depp inläggen, egentligen väldigt ovärda. Men vad fan, jag är så sjukt less, så det går inte att beskriva.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du fått någon diagnos? Krya på dig <3!

2012-05-13 @ 18:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0