We only lives once

Sommar värme, A på tekniken, alltså gjort bort min sista stora redovisning i 8:an, så skönt, mycket bättre i halsen, så får mest troligt träna på Lördag, DRÖM. Sett derby med några fina, fått min über snygga cykel!
Men, har även varit tvungen att tacka nej till länslägret i Junsele. Känns förjävligt, hade längtat så länge, och hoppas och hoppas att jag skulle hinna bli frisk. Vill bara gråta seriöst..Och det blir ju inte direkt nå bättre av att jag inte kan fara till Solle på läger heller, sommaren börjar inte bra!
Men någon gång måste jag ju bli frisk - Och då ska jag föör tusan ta igen allt det jag missat, på något sätt!!
We only lives once, så vare ja, Linn??
Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är söt ändå ;)

2012-05-24 @ 07:37:41
Postat av: Olivia :)

Neeeej, men åh jag som trodde vi skulle få kötta tillsammans!! ;) aja de får vi göra nån annan gång, krya och kraaaam på dig!! <3

2012-05-24 @ 20:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0