slår rekord

 
 
Har minst sagt hunnit med mycket sedan sist! Bland annat en tur till Sunderbyn eftersom jag lyckats sätta en äppelbit i halsen, var inte så farligt, kunde ju andas utan några större problem och så. Men fick mig en tur dit trots allt. Så tugga ordentligt och skratta inte då ni äter äpplen. Bara ett råd! Sen har vi spelat in en anställningsintervju på skolan, haha blev en hel del omtagningar, såå roligt! Varit med om ännu en otroligt tuff klubbträning igår, som sedan följdes upp med en mysig kväll i stugan. Nu idag har jag sprungit terrängloppet på skolan, lyckades slå tjejernas rekord på banan från 1987 med dryga minuten, såå jag är mer än nöjd!! Sen har vi även hämtat vår nya bil och hunnit testa den lite grann. Nu är vi i stugan och ska tillbringa helgen här, blir mysigt det! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0