en super tisdag

Idag var verkligen en super tisdag på alla sätt och vis, en tisdag som började med sovmorgon. Sedan redovisade jag på Engelska om Kalix inför hela klassen, jag grät inte efteråt eller före som förra gången då jag skulle redovisa på engelska. Det gick faktiskt riktigt bra. Sen hade vi bara en halv matte lektion innan vi slutade för dagen. Solen sken och termometern visade -5 grader, helt PERFEKT skidväder enligt mig. Så jag tog med mig skidor och stavar och njöööt verkligen av vädret och sken ikapp med solen på intervallerna. Nu har jag pluggat väldigt väldigt länge. Har som sagt äckligt mycket i skolan. Snart ska jag slå igång världscupen från Davos på playen eftersom jag missade både damernas och herranas tävlingar. 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0