flashback 1 2012

 Paddlade kajak på nyårsdagen, var grymt coolt. Eftersom det var snö på land men helt öppet vatten. Spelade första matchen med läns, gick väldigt bra också. Åkte en massa skidtävlingar, tränade och gick som vanligt i skolan. 
 
 En tung kyla la sig över norrbotten, blev alltså mycket träning inomhus i början av Februari. Men den släppte sitt fasta grepp till slut och jag fick mig några skidpass lagomt innan bilen skulle ta oss ner mot Lycksele och USM. En grym helg, med resultat över förväntan. Gick så grymt bra, var så sjukt kul, åå går inte att beskriva! Då jag landade på hemmaplan sen väntade en lagkväll med tjejerna, sen blev jag sjuk och frisknade sedan till igen lagomt till inledningen av Mars månad. 
 
Åkte lilla VM och besteg sedan dundret med längdskidor och åkte världscup femman för första gången, hade en super dag i gällivare helt enkelt. En helg senare rullade bussen ner mot Junsele och folksam cup. Var grymt roliga tävlingar och fint sällskap i form av ett gäng norrbottningar. Det gick jätte bra också, helt klart!! Det hanns också med en prao vecka uppe på skidgymnasiet i Gällivare med Johanna, en grym vecka med massor av träning. Då jag kom hem sen blev jag sjuk, något som skulle visa sig bli väldigt långvarigt. 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0