flashback 2 2012

April: Kan börja med att säga att jag var sjuk i stort sätt hela April månad, fick käka penicillin hit och penicillin dit. Vilket resulterade till att jag fick stå vid sidan och se på skidtävlingarna istället för att vara med själv, det var ärligt talat riktigt jobbigt. Ni kan ju tänka er, vara på plats i Kiruna under DM och bara få klida runt på skidorna. Jag vill ju tävla. Missade även chansen att få ta emot ett pris av Marcus Hellner, lite surt det också faktiskt. Så i finland tävlade jag även fast det kanske inte var det rätta, vilket resultarede till lite mer penicilin...
 
Maj: Var sjuk, jobbig månad på grund av det. Blev kär i Justin då jag såg never say never för första gången. Tillbringade mycket tid med Ida, hade jätte kul. Var blandannat i Luleå på en shoppning runda, spelade fotboll på nyåker för första gången och stekte i solen. Vet inte om våran rockkonsert var i maj eller April, big problem alltså. Men nått ut av det i allafall. 
 
 Juni: Tog sommarlov och inledde sommarlovet med en flytt ut till stugan. Blev även frisk tillfälligt och började träna. Justin släppte sitt album och jag drog direkt och köpte det på coop forum här i Kalix. Sen drog jag ner med länslaget till Halmstad på Elitläger, något jag aldrig kommer glömma. Spelade över 20 timmar fotboll på en vecka, bara de liksom. 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0