flashback 4 2012

Oktober: Hade en fin kväll hos Ida som fyllde år och drog en shopping sväng till Luleå. Gick i skolan som vanligt och tränade. Åkte långfärdsskridskor på sjöarna runt Kalix, började söka snö och försöka få ihop några timmar på skidorna. 
 
November: Började November månad med att dra upp till Mounio med familjen, super trevligt och bra träning. Där jag också fick träffa på dom jag tidigare bara sett genom teverutan, det var inte annat än coolt. Tränade mycket flow och hängde med fina personer, såg breaking dawn 2 på bio blandannat. Sen reste jag runt i Norrbotten för att få åka lite skidor, kändes förövrigt som att alla hade snö förutom Kalix. Var på läger med klubben uppe i Gällivare, sjukt roligt. Där träffade vi bland annat på Dario Cologna, och han retweetade min tweet!! Fick även tuffa nyheter under gällivare lägret, jag saknar mormor. Hade sedan en mysig tjejkväll med 3 finisar eftersom jag fyllde 15!!!! Jo, glömde nästan, åkte min första tävling för sösongen också, det var kul! ;))
 
December: Tränade, och fick tillslut snö i Kalix också. Tävlade i Kiruna bland annat. Tränade till Lucia, vilket sen gick så mycket bättre än förväntat. Var på momors begravning, sjukt sorgligt. Hade volleyboll tunering och vi tog oss ända fram till final. Fick jullov, något som var sååå obeskrivligt skönt! Hade en fin julafton med familjen och släkten, flyttade ut till stugan i en vecka och firade in det nya året. 2012 var ett bra och lärorikt år på alla sätt och vis. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0