hejdå manhem

 
 
 
 
 
 
Skolavslutningen under fredagen var aningen gråtig faktikst. Har haft en sån fin klass och fina lärare under dom här tre åren på manhem, vet att jag redan skrivit det ett antal gånger tidigare men i allafall. Kan som inte riktigt förstå att jag inte ska gå på manhem till hösten, att jag inte kommer träffa mina klasskompisar i stort sätt varje dag, till hösten kommer jag ju inte ens bo i Kalix. Känns ju sjukt!! Tänk att jag gått i "samma klass" som i stort sätt alla tjejer sen dagis, ni är så himla fina!!! Nu väntar nya utmaningar och en ny skola och ny klass. Efter skolavslutningen drog jag, Wilma, Maria och Sara och käkade på myggan för att sedan dra till Wilma. Hade en super trevlig dag! I helgen har det körts tester, löp och rullskid. Gick faktiskt bra på båda! 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0